Vállalkozás

Apró óriások: Nagy cégek helyett nagyszerű cégek

Apró óriások: Nagy cégek helyett nagyszerű cégek

Néhány cég szándékosan marad kicsi, hogy a legjobbak lehessenek abban, amit csinálnak. A globalizáció világában ezek a vállalatok szembemennek a növekedéssel. Inkább helyi erős cégek akarnak maradni. Bo Burlingham riportot készített 14 ilyen „apró óriással”,...

GPS a vállalkozáshoz

GPS a vállalkozáshoz

Vedd a saját kezedbe a vállalkozásod irányítását Hogyan teljesít a vállalkozásod? Elégedett vagy az eredményekkel? Lehet, úgy érzed, hogy a sikeredet több száz kis probléma akadályozza, mint a munkatársak veszekedése, vagy a túl sok bürokrácia. Vagy úgy érzed, hogy...

Disney Egyetem: Hogyan segíti a Disney Egyetem a Disney munkatársait

Disney Egyetem: Hogyan segíti a Disney Egyetem a Disney munkatársait

Egy új megközelítés Amikor az első Disneyland megnyílt Kaliforniában 1955-ben akkor a maga nemében egyedülálló volt. Walt Disney egy varázslatos új fajta vidámparkot akart létrehozni, egy tökéletes helyet a családi időtöltéshez. Walt tudta, hogy ehhez olyan...

Alkotók és felhasználók

Alkotók és felhasználók

Rana Foroohar könyve szerint a pénzügy egyre dominánsabb hatalmat kap az amerikai gazdaság irányításában. Ez meggyengítette az amerikai bizniszt és egyre növekvő egyenlőtlenséget teremt. Az érvek a pénzügy növekvő ereje ellen nem szólnak egyben a kapitalizmus ellen...

Az automatikus milliomos

Az automatikus milliomos

Ki akar milliomos lenni? Erre a kérdésre a válasz egyszerű: szinte mindenki. A fő kérdés leginkább az, hogy hogyan legyünk milliomosok. Ha nem nyered meg a lottót vagy valamilyen népszerű televíziós játékot, akkor fel kell találnod valami forradalmi terméket vagy egy...

Napoleon Hill aranyszabályai

Napoleon Hill aranyszabályai

Az öröklött tulajdonságaink A fizikai tulajdonságainkat a szüleinktől örököltük, a mentális tulajdonságainkat azonban mi irányíthatjuk és mi döntjük el. Bizonyos fizikai tulajdonságokat örököltél a szüleidtől, bizonyos tulajdonságokat a nagyszüleidtől. Tehát a...

A 10X szabály

A 10X szabály

A siker eléréséhez a céljaidat és a tetteidet szorozd meg tízzel A legjobb eredmény eléréséhez fogd a célod és amit teszel érte, és szorozd be 10-el. Csakis úgy érheted el a célod, ha hatalmas erőfeszítéseket teszel. A legtöbb ember csak lavírozik a tettek között, és...

Az Airbnb sztori

Az Airbnb sztori

Három átlagos srác története, akik milliárdokat csináltak és átszabtak egy egész iparágat. Legtöbbünket arra tanítottak gyerekként, hogy ne szálljunk be idegenek autójába… Az idegenek házában való alvástól csak azért nem tiltottak el minket gyerekként, mert teljesen...

Hogyan érhetünk el üzleti sikereket a sportban?

Hogyan érhetünk el üzleti sikereket a sportban?

Hallottál már Mark Cuban-ról? Ő a MicroSolutions és a Broadcast.com alapítója – melyeket több millió dollárért adott el –, valamint a Dallas Mavericks NBA kosárlabdacsapat tulajdonosa. Emellett az eredeti, amerikai Cápák között egyik befektetője. Ebben a könyvben...

Üzleti kalandok: 7 történet a Wall Street világából

Üzleti kalandok: 7 történet a Wall Street világából

1. Az 1962-es Wall Street-i Flash Crash 1962 május 28-án indult az a 3 napos káoszt, amit Flash Crash néven ismerünk. Ez a háromnapnyi káosz nagyjából megmutatta, hogy a Wall Street-i bankárok viselkedése mennyire bizarr lehet és hogy befektetők általában hangulat...

Megszállott vs. átlagos

Megszállott vs. átlagos

A középszerűség elfogadása rosszabb, mint a megszállottság A megszállottságot általában negatívnak tekintik az emberek. Természetesen nem a függőségekre gondolok a megszállottságok alatt. Ha valaki negatív szokásokkal kapcsolatban megszállott, az alkohol és...

Egy egyszerű ötlet: Valósítsd meg álmaid aranybányáját

Egy egyszerű ötlet: Valósítsd meg álmaid aranybányáját

Előfordult már veled, hogy megláttál egy terméket és az gondoltad: Ennél jobbat tudnék csinálni? Vagy amikor boltban a polcokat nézegetted beugrott egy remek ötlet és az gondoltad: Ezt miért nem találtam még fel senki? Nem számít mi az inspirációd és a motivációd, itt...

Startup Playbook: A gyorsan fejlődő vállalkozások titka

Startup Playbook: A gyorsan fejlődő vállalkozások titka

A Startup Playbook könyvből megismerhetsz több olyan szuper módszert is, amit minden kezdő (vagy haladó) vállalkozónak és cégnek is folyamatosan szem előtt kellene tartania. Nekem nagyon bejött, mert szemléletváltó és gyakorlatias! Tanulj azoktól, akik már...

A közösségi média közgazdaságtana

A közösségi média közgazdaságtana

Hogyan változtatta meg a világot a közösségi média és mit jelent ez a vállalkozások számára? Gary Vaynerchuck szerint a nagyszüleink korában a cégek a vevőkkel való személyes kapcsolatokat ápolták, azonban a nagy cégek megjelenésével hatékonyabb, kevésbé költséges és...

Made in America: A Walmart története

Made in America: A Walmart története

Sam Walton már az elején azt adta a vevőknek, amire vágytak: alacsony árakat és kimagasló szolgáltatást Sam Walton már az elején tudta, hogy különleges szolgáltatást kell nyújtania, hogy becsalogassa a vevőket. Ezért már az első üzleténél fagylaltos kocsit állított az...

A növekedés titka

A növekedés titka

Hogyan lesznek sikeresek napjaink leggyorsabban növekvő cégei? Bármelyik vállalkozó megmondhatja, hogy egy kis céget naggyá tenni nem könnyű. Manapság azonban annyi lehetőség van az interneten és a piacon, hogy egy teljesen új játéktér jött létre. Az internetes...

Kérdezz

Kérdezz

A módszer, amivel megtudhatod, pontosan mit akar venni az ügyfeled… Mindannyian, akik vásároltunk már az interneten, vagy elindítottunk már egy online boltot tudjuk, hogy az internetes vállalkozások általában sajnos nem hatékonyak. Az oldalra látogatók hamar elhagyják...

Mi a nehéz a nehéz dolgokban?

Mi a nehéz a nehéz dolgokban?

Üzletépítés, amikor semmi sem jön könnyen A vállalatépítés izgalmas és kiteljesítő kaland, azonban rengeteg kihívással, nehézséggel és áldozattal is jár. A vállalkozói léttel járó kihívásokat nem lehet az iskolában vagy az egyetemen megtanulni, csak első kézből...

Légy a vendégünk: Az ügyfélszolgálat művészete

Légy a vendégünk: Az ügyfélszolgálat művészete

Minden cégnek szüksége van jó ügyfélszolgálatra 1986 óta a Disney Institute már több százezer üzletembert képzett a világ minden tájáról, valamint több féle üzletágból is. Annak ellenére, hogy különböző üzletágakat és cégeket képviselnek, mindegyikükben van valami...

Sikeres tartalom marketing

Sikeres tartalom marketing

Hogyan legyél más, mint a többiek és nyerj meg több embert kevesebb marketinggel? A marketing átalakuláson megy át. A hagyományos marketingformák már nem működnek. A tartalommarketing a jövő. Joe Pulizzi, az online tartalommarketing úttörője bemutatja a módszer...

Hogyan építs egy sztoriból brandet?

Hogyan építs egy sztoriból brandet?

A szerző szerint a cégek nem azért sikertelenek, mert nem jó a termékük minősége, hanem mert nem tudnak tisztán közvetlen üzenetet közvetíteni a vásárlóiknak. A cégek akkor sikeresek, ha direktben át tudják adni azt, hogy a termékeik hogyan javítanak a vevők életén....

Egyszerű értékesítés

Egyszerű értékesítés

Az igazság arról, hogy mitől fog eredményt hozni az értékesítésed Sok cégnél az értékesítési vezetők teljesen el vannak úszva az idejükkel, nincs semmi idejük a naptárukban, és gyakran haszontalan feladatokkal vesztegetik az idejüket, vagy megbeszélésekre járnak,...

80/20: Érdeklődő szerzés az interneten

80/20: Érdeklődő szerzés az interneten

Egyszerű stratégia az online piacon, a nyereség maximalizálásához Legközelebb, amikor vezetsz vagy sétálsz, számod meg az összes hirdetőtáblát és nyomtatott hirdetést, amit látsz. A szám tuti le fog sokkolni. Valóban megdöbbentő, hogy ezeket a régimódi reklám...

Az első 1000 példány: Könyvmarketing útmutató lépésről-lépésre

Az első 1000 példány: Könyvmarketing útmutató lépésről-lépésre

Nem titok, hogy az internet teljes mértékben megváltoztatta a könyvkiadást. Tehát az újdonsült és a tapasztalt szerzőknek is meg kell tanulniuk alkalmazkodni ehhez az új környezethez, és bár a marketing lehetőségek növekedése elsőre túl sok lehet, ez a könyv segít...

Egy órás tartalom terv

Egy órás tartalom terv

Hogyan írj hatékony blogbejegyzéseket 60 perc alatt? Gyakran mondják azt, hogy a tartalom a legfontosabb, és ha te is feltörekvő blogger vagy, akkor valószínűleg számodra is ez a helyzet. Azonban van valami rejtélyes a jó tartalom körül, főleg ha még csak most...

Az innováció mítosza

Az innováció mítosza

Ne higgy az innovációról és kreativitásról szóló mítoszokban. Általános félreértés az, hogy a zsenik egymagukban egy pillanat alatt találnak ki egy forradalmi új ötletet. A nagy ötletek azonban nem hullanak csak úgy a fáról, mint Newton almája. Egy innovatív...

Fejezd be a robotolást

Fejezd be a robotolást

Manapság a vállalkozók korszakát éljük Nagyon sok mindentől függ a társadalmunk fejlődése. Az egyik például a rendszer és korszak, amiben élünk és dolgozunk. A 14. századi Angliában a mezőgazdaság alapja a föld volt, és mivel a katolikus egyház birtokolta a jelentős...