A Startup Playbook könyvből megismerhetsz több olyan szuper módszert is, amit minden kezdő (vagy haladó) vállalkozónak és cégnek is folyamatosan szem előtt kellene tartania. Nekem nagyon bejött, mert szemléletváltó és gyakorlatias! Tanulj azoktól, akik már...
Marketing
A közösségi média közgazdaságtana
Hogyan változtatta meg a világot a közösségi média és mit jelent ez a vállalkozások számára? Gary Vaynerchuck szerint a nagyszüleink korában a cégek a vevőkkel való személyes kapcsolatokat ápolták, azonban a nagy cégek megjelenésével hatékonyabb, kevésbé költséges és...
Hello, a nevem: Fantasztikus! Hogyan találd ki a tökéletes márkaneved?
A nyelvészet és a nevek A céged elnevezése nem rakétatudomány vagy agysebészet, ahogyan sokan gondolják. Nem kell túlreagálni vagy túlgondolni. Ennek a könyvnek a segítségével tisztában lehetsz azzal a pár alap dologgal, aminek segítségével megtalálhatod a tökéletes...
Nem az számít, hogy mennyire vagy jó, hanem hogy mennyire akarsz jó lenni
Nagyon sok könyvet találunk az üzleti sikerekről, de egyik sem olyan, mint Paul Ardené. Ő egy legendás reklámszakember, aki hatalmas projekteken dolgozott évtizedekig Nagy-Britanniában. A Mad Men Don Draper modernkori verziója ez a férfi. Amíg a világ legnagyobb...
Made in America: A Walmart története
Sam Walton már az elején azt adta a vevőknek, amire vágytak: alacsony árakat és kimagasló szolgáltatást Sam Walton már az elején tudta, hogy különleges szolgáltatást kell nyújtania, hogy becsalogassa a vevőket. Ezért már az első üzleténél fagylaltos kocsit állított az...
A növekedés titka
Hogyan lesznek sikeresek napjaink leggyorsabban növekvő cégei? Bármelyik vállalkozó megmondhatja, hogy egy kis céget naggyá tenni nem könnyű. Manapság azonban annyi lehetőség van az interneten és a piacon, hogy egy teljesen új játéktér jött létre. Az internetes...
Kérdezz
A módszer, amivel megtudhatod, pontosan mit akar venni az ügyfeled… Mindannyian, akik vásároltunk már az interneten, vagy elindítottunk már egy online boltot tudjuk, hogy az internetes vállalkozások általában sajnos nem hatékonyak. Az oldalra látogatók hamar elhagyják...
Adj neki! Hogyan építik a sikeres vállalkozók a cégüket és hatnak másokra?
A világ megváltozott. 20 évvel ezelőtt, ha színésznővé akartál válni, akkor Hollywoodba kellett költöznöd, ha sikeres üzletember akartál lenni, akkor üzleti iskolába kellett menned, ha pedig több millió embert akartál elérni, akkor nem volt annyira egyszerű kapni egy...
Mi a nehéz a nehéz dolgokban?
Üzletépítés, amikor semmi sem jön könnyen A vállalatépítés izgalmas és kiteljesítő kaland, azonban rengeteg kihívással, nehézséggel és áldozattal is jár. A vállalkozói léttel járó kihívásokat nem lehet az iskolában vagy az egyetemen megtanulni, csak első kézből...
Légy a vendégünk: Az ügyfélszolgálat művészete
Minden cégnek szüksége van jó ügyfélszolgálatra 1986 óta a Disney Institute már több százezer üzletembert képzett a világ minden tájáról, valamint több féle üzletágból is. Annak ellenére, hogy különböző üzletágakat és cégeket képviselnek, mindegyikükben van valami...
Sikeres tartalom marketing
Hogyan legyél más, mint a többiek és nyerj meg több embert kevesebb marketinggel? A marketing átalakuláson megy át. A hagyományos marketingformák már nem működnek. A tartalommarketing a jövő. Joe Pulizzi, az online tartalommarketing úttörője bemutatja a módszer...
Hogyan építs egy sztoriból brandet?
A szerző szerint a cégek nem azért sikertelenek, mert nem jó a termékük minősége, hanem mert nem tudnak tisztán közvetlen üzenetet közvetíteni a vásárlóiknak. A cégek akkor sikeresek, ha direktben át tudják adni azt, hogy a termékeik hogyan javítanak a vevők életén....
Egyszerű értékesítés
Az igazság arról, hogy mitől fog eredményt hozni az értékesítésed Sok cégnél az értékesítési vezetők teljesen el vannak úszva az idejükkel, nincs semmi idejük a naptárukban, és gyakran haszontalan feladatokkal vesztegetik az idejüket, vagy megbeszélésekre járnak,...
80/20: Érdeklődő szerzés az interneten
Egyszerű stratégia az online piacon, a nyereség maximalizálásához Legközelebb, amikor vezetsz vagy sétálsz, számod meg az összes hirdetőtáblát és nyomtatott hirdetést, amit látsz. A szám tuti le fog sokkolni. Valóban megdöbbentő, hogy ezeket a régimódi reklám...
Az első 1000 példány: Könyvmarketing útmutató lépésről-lépésre
Nem titok, hogy az internet teljes mértékben megváltoztatta a könyvkiadást. Tehát az újdonsült és a tapasztalt szerzőknek is meg kell tanulniuk alkalmazkodni ehhez az új környezethez, és bár a marketing lehetőségek növekedése elsőre túl sok lehet, ez a könyv segít...
Az új kezdőoldal
Az új média és a közösségek felemelkedése A 20. század jelentős részében a médiát csak egy pár hatalmas cég uralta, amelyek gyakorlatilag monopolhelyzetben voltak abban, hogy mit publikáljanak. Az internet azonban teljesen megváltoztatta ezt. Olyan üzleti modellek,...
Egy órás tartalom terv
Hogyan írj hatékony blogbejegyzéseket 60 perc alatt? Gyakran mondják azt, hogy a tartalom a legfontosabb, és ha te is feltörekvő blogger vagy, akkor valószínűleg számodra is ez a helyzet. Azonban van valami rejtélyes a jó tartalom körül, főleg ha még csak most...